ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Το ψηφοδέλτιο ανατροπής και ελπίδας στο Ν. Πέλλας





Γκουϊτου Αικατερίνη   
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Μολδαβία από πατέρα Έλληνα. Σπούδασα στο Πολυτεχνείο της Μολδαβίας ως Μηχανολόγος Μηχανικός. Το 1996 παντρεύτηκα τoν Έλληνα σύζυγο μου, αποκτήσαμε δύο παιδία και από τότε κατοικούμε στα Σεβαστειανά Ν. Πέλλας. Εργάστηκα τρία χρόνια ως Μηχανολόγος Μηχανικός σε εργολάβο της Δ.Ε.Η. στο Ν. Πέλλας. Παράλληλα ανέλαβα καθήκοντα ως αναπληρώτρια καθηγήτρια στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ο σύζυγος μου απασχολείται με την γεωργία.


Μαντζάρα –Ψαρίκογλου Παναγιώτα (Τούλα)
Γεννήθηκα στον Πειραιά το 1957 και από το 1982 κατοικώ στην Έδεσσα. Είμαι παντρεμένη με τον δικηγόρο Σταύρο Ψαρίκογλου και μητέρα δυο κοριτσιών.
Απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης,  και  από το 1982 μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Έδεσσας, άσκησα μαχόμενη δικηγορία.  Σήμερα είμαι συνταξιούχος δικηγόρος σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου που αφορούν στις μητέρες ανηλίκων.
Από τον Ιούνιο του 2010 συμμετέχω ενεργά στην "Πρωτοβουλία Γυναικών σε Δράση". 
Υποψήφια για πρώτη φορά, στις εκλογές της 6ης Μαΐου του 2012 συνεργάζομαι με τον Συνασπισμό Ριζοσπαστικής Αριστεράς - Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο.


Πασχαλίδης Νάκης
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Έδεσσα όπου ζω και διατηρώ φαρμακείο. Παντρεμένος με την γυναικολόγο-μαιευτήρα Ροδάμα Καρασαββίδου, έχουμε δύο κόρες.
Από τα 18 μου χρόνια μετέχω στους αγώνες της Ελληνικής  Αριστεράς  για να γίνουν τα οράματα πραγματικότητα. Ρήγας Φεραίος- ΚΚΕ εσωτ. ΕΑΡ-ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ.
Μετέχω ενεργά σε κινήματα-φορείς και συλλόγους. Επί σειρά ετών δημοτικός σύμβουλος – πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Καταρράκτες -  αντιδήμαρχος Δήμου Έδεσσας με τομείς δράσης τον πολιτισμό – τουρισμό - αθλητισμό - κοινωνική πολιτική. 


Πετρίδης Χρήστος
Γεννήθηκα το 1962 στην Όρμα Αριδαίας όπου και κατοικώ. Είμαι απόφοιτος του Τ.Ε.Λ. Έδεσσας Τα τελευταία 24 έτη εργαζόμουν ως ιδιωτικός υπάλληλος σε τεχνική-κατασκευαστική εταιρεία με έδρα την Αριδαία. Σήμερα εδώ και ένα χρόνο είμαι άνεργος θύμα, όπως πολλοί συμπολίτες μας, της δεινής οικονομικής κρίσης και του μνημονίου στο οποίο βύθισαν την χώρα μας οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Δραστηριοποιούμε στα πολιτιστικά δρώμενα της επαρχίας Αριδαίας και είμαι μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Αλμωπίας «Ο ΑΡΙΩΝ».


Τζούμας   Παναγιώτης
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1983 και μεγάλωσα στην Καλαμαρά. Ζω στα Γιαννιτσά από το 2004. Είμαι τελειόφοιτος της Γεωπονικής σχολής ΑΠΘ και εργάζομαι  ως αγρότης. Ασχολούμαι ενεργά με τα κοινά από το 2002 αρχικά στην Καλαμαριά και στη συνέχεια στα Γιαννιτσά. Είμαι παντρεμένος με τη Βαγγελιώ Χριστοδούλου και έχομε μια κόρη 5 ετών, την Αρήτη.


Χατζηδημητρίου Αναστάσιος
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1969 και μεγάλωσα στα Γιαννιτσά. Αποφοίτησα από το 1ο Γενικό Λύκειο Γιαννιτσών και εργάζομαι ως υπάλληλος στα ΕΛ.ΤΑ. στα Γιαννιτσά. Συμμετέχω  ενεργά με τα κοινά. Είμαι μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Φόρουμ, ενώ διετέλεσα και μέλος της ΔΕΠΑ Γιαννιτσών. Είμαι παντρεμένος με τη Ζαχαρούλα Καρακωνσταντή και έχομε δύο παιδιά, τη Θεοδώρα 19 ετών και το Νίκο 15 ετών.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου